Po letnem delovnem načrtu šolske knjižnice učenci skupinsko štirikrat letno obiščejo knjižnico. V sodelovanju z drugimi učnimi predmeti se izvajajo knjižnična informacijska znanja – KIZ. Temeljni cilj izobraževanja učencev v knjižnici je informacijska pismenost, ki se lahko uresničuje ob povezavi različnih predmetnih področij s šolsko knjižnico, kot temeljno informacijsko in komunikacijsko službo na šoli, s posebnim poudarkom na vzgoji za knjigo z motivacijo za branje in estetsko doživljanje. Učenci v knjižnici pridobivajo znanje, spretnosti in navade za vseživljenjsko izobraževanje.
KIZ URE
KIZ: splošni cilji 1. triletja
Učenec spoznava:
- vzdušje knjižničnega prostora,
- ureditev knjižnice,
- osnove vedenja in obnašanja v ŠK,
- postopke izposoje in vračanja gradiva,
- starostni stopnji primerno gradivo,
- postaja samostojni bralec,
- uporablja osnovne storitve ŠK
- motivira se za branje.
KIZ: splošni cilji 2. triletja
Učenec spoznava:
- knjigo,
- pot knjige od ustvarjalca do uporabnika,
- sekundarne informacijske vire,
- seznani se s fizičnimi deli knjige in bibliografskimi podatki,
- zna uporabljati splošne enciklopedije in leksikone.
KIZ: splošni cilji 3. triletja
Učenec spoznava:
- vlogo in pomen informacij v sodobni družbi,
- razliko med podatkom in informacijo,
- osnove informacijskega omrežja,
- globalno informacijsko omrežje,
- problemsko učenje, ki vključuje raziskovanje s pomočjo knjižnice in razreševanje informacijske potrebe,
- uporablja iskalne strategije,
- motivira se za branje in uporabo neliterarnih tekstov.
(Visited 22 times, 1 visits today)