1. dan
Z učenci 7. in 8. razredov smo se včeraj odpravili na tabor za nadarjene učence v Markovce. Na poti smo se ustavili v Domanjševcih, kjer smo si z učenci ogledali etnografsko hišo. Gre za domačijo družine Kalamar, zgrajene leta 1931, danes pa je preurejena v etnografsko hišo in je v lasti Madžarske samoupravne narodne skupnosti Občine Šalovci. Učenci so se seznani s tem kako so nekoč pekli kruh, kuhali žganje, sušili in čistili bučna semena ter pokukali v skrivnostni svet pletenja cekarjev. Popoldanske ure so učenci preživeli v družbi Darka Hederiha, ki je za njih pripravil delavnice in kvize na temo Bližnjice in triki učenja. Prosti čas so učenci namenili druženju, igranju nogometa in namiznih iger.
Urška Žižek in Tadej Madjar
2. dan
Drugi dan tabora so učenci imeli delavnice mnemotehnike na temo številke. Po kosilu smo se odpravili na pohod po okolici Čepinec, ogledali smo si Graničarski muzej in se povzpeli na razgledni stolp na Verici v Porabju. Nazaj grede nas je sprejel tudi župnik Dejan Horvat, ki nam je razkazal svojo kmetijo. V popoldanskem času so učenci spoznavali učinkovite metode pisnega in ustnega preverjanja znanja. Po večernem kvizu pa smo se družili ob družabnih igrah.
3. dan
3. dan tabora Bližnjice in triki učenja, za nadarjene učence, je potekal aktivno. Učenci so novo pridobljeno znanje pokazali v praksi, z izdelavo in predstavitvijo referatov.